Zoek informatie over:

Overzicht reisverslagen

Studiereisverslag Kaapverdië van Lieke
Op 8 oktober ben ik met TUIFLY afgereisd naar het altijd zonnige Kaapverdië. Het regent er gemiddeld maar 4 dagen per jaar. En toch is het er groen!
Studiereisverslag Bali van Lieke
Ons avontuur is begonnen met een KLM vlucht vanaf Amsterdam. Via een korte stop in Singapore zijn we een dag later aangekomen op Bali. Even bijkomen in Tuban in een heerlijk hotel. De volgende ochtend zijn we gelijk op pad gegaan naar het magische Ubud.
Studiereisverslag Maleisië van Lieke
22 oktober 2014 was het zo ver, ik mocht de noordelijke kant van Maleisië gaan bezoeken met organisatie de Jong Intra vakanties. In september 2012 heb ik het westelijke en oostelijke gedeelte van Maleisië bezocht, om nog een betere indruk te krijgen ben ik blij dat ik het midden en het noordelijke deel ook heb mogen bezoeken.
Studiereisverslag Turkije van Lieke
Op 12 mei ben ik op studiereis gegaan naar Turkije, om precies te zijn; de Lycische en Egeïsche kust, waar veel bekende badplaatsen te vinden zijn. De badplaatsen aan de Lycische kust liggen aan de middellandse zee ter hoogte van het Griekse eiland Rhodos.
Studiereisverslag Maleisie van Lieke
In september 2012 heb ik het westelijke deel van Maleisië mogen bezoeken met een lokale agent. 11 September vertrokken we met een clubje van 20 andere reisadviseurs met Malaysia Airlines rechtstreeks richting Kuala Lumpur. De vlucht vertrok in de middag om 12 uur en zou ongeveer 12 uur duren.
Studiereisverslag Mallorca van Lieke
In juni 2012 heb ik dit geweldige eiland mogen bezoeken voor een studiereis. Mallorca is het grootste eiland van de Balearen, een eilandengroep in de Middellandse Zee dat behoort tot Spanje. Mallorca is bij uitstek een eiland om met de auto te verkennen. Goede verzorgde wegen brengen u naar de mooiste plekjes op dit eiland.